همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 38
بارديد ديروز : 43
گوگل امروز : 4
گوگل ديروز : 4
بازديد هفته : 154
بازديد ماه : 505
بازديد سال : 1339
بازديد کلي : 47403

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های سونی

شرکت سونی در سال 1946  شروع به تولید محصولاتی مانند لپ تاپ ،گوشی و...  کرده است هدف این شرکت این است که تمام کارها را خودش به تنهایی انجام دهد و در همه زمینه ها پیشگام باشد اما این برداشت بلند پروازانه است معمولا لپ تاپ سونی هم  ایراد و اشکالاتی مانند دیگر لپ تاپ ها دارند.

یکی از مشکلات لپ تاپ های سونی پیدا نکردن بایوس می باشد که ما در این مطلب به توضیح مختصری در مورد آن می پردازیم.

برای رفع این مشکل باید از دکمه F2برای ورود به بخش بایوس استفاده کنید و سپس دکمهAssist  را فشار دهید.

در تعدادی از لپ تاپ ها دکمه کوچکی برای ورود به بایوس قرار دارد قبل از وارد شدن به بخش بایوس لپ تاپ شما می توانید تنظیمات بایوس را تغییر کنید.

دومین مشکل لپ تاپ های سونی به روز رسانی بایوس می باشد برای برطرف کردن این مشکل اول باید یک نکته رافراموش نکنید آن هم این است که تمام ابعاد آپدیت را در نظر داشته باشید و از روی تجربه و آگاهی این کار را به اتمام برسانید تا به مشکل برنخورید.

هنگامی به آپدیت بایوس بپردازید که با مشکل خطاهای سخت افزاری یا درست کار نکردن بخش از سخت افزاری روبه رو می شوید.

برای آپدیت بایوس ابتدا باید فایل بروز را تهیه کنید سپس منبع برق لپ تاپ سونی خود را به لپ تاپ متصل کنید و بعد باتری آن را شارژ کنید در این صورت می توانید فایل را دانلود کنید و در یک فلش استخراج کنید بعد از آنجام این کار فلش را به لپ تاپ متصل کنید و سپس وارد تنظیمات بایوس شوید و در آنجا با توجه به گزینه Advance به آپدیت بایوس بپردازید البته به این نکته توجه کنید در زمان آپدیت بایوس نباید لپ تاپ شما خاموش شود.

همراه رایانه پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات کامپیوتری با شماره 9099070345 می باشد در صورتی که هر گونه مشکل کامپیوتری داشتید تلفن خود را بردارید و با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید و مشکل خود را در کوتاهترین زمان حل کنید.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
بازديد : 288
تاريخ : جمعه 3 آذر 1396 زمان : 21:43 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات